6 efikasnih strategija za promociju vaših proizvoda na internetu
Kako digitalni marketing postaje gotovo neophodan u skoro svim delatnostima, prirodno pitanje koje preduzetnici postavljaju jeste kako da poboljšalju promociju svojih proizvoda ili brenda.
Ukoliko ste i vi u potrazi za efikasnim rešenjem i strategijom koja će vam trajno poboljšati poslovanje i promociju na internetu, pročitajte 6 strategija koje sa sobom donose najveću šansu za unapređenjem vašeg biznisa.
Kako da vaša internet marketing strategija bude bolja
1. Koristite adekvatan web dizajn
Kada kažemo da je potrebno da koristite adekvatan web dizajn ne govorimo to zato što ćete vi možda odabrati temu za vašu internet prezentaciju koja koja i baš u skladu sa vašim poslovanjima, već govorimo na to da vaš sajt morate optimizovati tako da on pored same prezentacije proizvoda ili brenda, nosi sa sobom određenu težinu kada je u pitanju marketing.
Potrudite se da vaš web sajt bude pogodan svim korisnicima, da bude lak za upotrebu i snalaženje, neka vaš biznisis komunicira iz njega i na kraju, neka bude nešto što će ostaviti veliku impresiju na sve korisnike koji ga posete.
2. Pronađite mentora ili konsultanta
Ukoliko niste ekspert u digitalnom marketingu, a ne želite da angažujete neku agenciju koja će vam voditi kompletan online marketing, angažujte mentora ili konsultanta, sa kojim ćete zajedničkim snagama osmisliti adekvatnu strategiju komunikacije vašeg proizvoda ili brenda ka tržištu.
Nemojte raditi ništa na svoju ruku – trošićete novac za slabije rezultate. Angažovanjem eksperta, imaćete mogućnost uštede velikog procenta novca koji biste inače platili recimo facebook-u ili google-u, a to nikome nije u interesu.
3. Konstantno pratite SEO i Google marketing tehnike
Kada na red dođu SEO ili Google Adwards, tu nema prostora za mnogo propusta i na ove stvari morate obratiti posebnu pažnju, jer vam upravo one mogu doneti trajna poboljšanja u poslovanju.
Zašto su SEO ili Adwords bitni?
Kako bismo vam lakše objasnili zbog čega je dobar SEO bitan, uzećemo za primer profesora i 2 učenika.
Zamislite situciju da ste u recimo srednjoj školi, i u razred idu 2 učenika, od kojih je jedan koji ima sve petice, redovno se javlja, uredno piše i sluša i času, a drugi koji beži sa časova, prepisuje, uči jedva za dvojku i stalno pokušava da svoju školu završi na neki svoj način, izbegavajući put kojim se od njega očekuje da ide. Sada ćemo reći je Google profesor, a vi jedan od ta dva učenika.
Ukoliko ste učenik broj jedan, profesor (u ovom slučaju Google) će vam već na samom početku dati dobru ocenu i do kraja godine vas neće pitati, jer se podrazumeva da vi sve znate, dok će učenika broj 2 konstantno promatrati, davati mu loše ocene i na kraju, možda i oboriti na popravni.
Dakle, šta ovim hoćemo da kažemo? Morate pratiti pravila igre koje diktira Google, nema varanja i nema prečice. UJedino tako ćete moći da dobro podesite SEO koji će vam na duže staze donositi rezultate.
Po sličnom principu funkcioniše i Google Adwords, samo što u ovom slučaju Google neće posmatrati vas kao sajt, nego korisnike koji na njega ulaze – pratiće šta su radili, koliko su se zadržavali, gde su kliknuli itd.
4. Iskoristite medijsku pažnju usmerenu ka vama
Kada se vaše ime pojavi na nekom internet portalu, iskoristite taj medijski prostor. Pišite o tome kako drugi pišu o vama, skrenite pažnju na sebe, sa ponosom nosite činjenicu da je neko primetio vaš rad… Na taj način će ime vašeg biznisa ili brenda postati vidljivije i ljudi će ga sa lakoćom prepoznavati.
5. Napravite saradnju sa drugim online medijima
Ukoliko pružate relevantan sadržaj, svaka medijska kuća će vas prepoznati i stvoriti prostor za saradnju sa vama. Kreirajte sadržaj za svaku vrstu pisanih medija, bilo one štampane ili digitalne. Na taj način ćete postati prepoznatljivi u javnosti i vaš sadržaj će dodatno dobiti na relevantnosti.
6. Pišite sopstveni blog
Vođenje ličnog bloga je jedna od najvažnijih stvari kada je u pitanju bavljenje digitalnim marketingom.
Pored svih navedenih stvari koje smo spominjali u ovom tekstu (pisanje bloga ih sve podrazumeva) svi moramo biti svesni da našim potencijalnim potrošačima moramo pružiti određenu vrednost.
Na primer, ukoliko ste prodavnica koja se bavi prodajom računara, pišite blog o najnovijim vestima iz svoje branše. Na taj način ćete okupti vaše kupce oko vas, dati im dodatni razlog da vas prate, čitaju. Time stvarate određenu vrstu audience-a ili publike, koja će vas kao biznis staviti ispred ostalih, vama konkuretnih biznisa. To će da rezultira time što će pored interakcije dobrog PR-a, na kraju upravo ti ljudi doći u vašu prodavnicu i vama ostaviti novac.