Ljudi vole da kupuju, ali ne vole reklame. Zato mi kreiramo reklame koje ne liče na reklame! Kako to? Vrlo lako. Mi pričamo priče o vašem biznisu. Priče sa kojima kupci mogu da se identifikuju i kroz koje počinju da vole vaš brend. Priče koje drže pažnju i kojima se ljudi rado vraćaju. Priče koje se preporučuju i drugima, mouth to mouth. Uz takav pristup dobijamo poverenje, veću interakciju i nižu cenu kampanje. I priliku da iznova pričamo neke nove priče!
Svaka uspešna digitalna, a naravno i Facebook kampanja, zasniva se na pažljivo kreiranoj strategiji. Mi klijente savetujemo da Facebook oglašavanje monetizuju na dugoročnom planu i kreiramo strategije na 12 i više meseci.
Često klijente savetujemo da se i naša, ali i njihova reč izmesti u drugi plan. Uvek glavnu reč i sud dajemo našoj publici i kupcima kojima se obraćamo. Najbolji oglas je uvek oglas koji ostvaruje najviše pozitivnih reakcija po najnižoj ceni.
Neke kampanje su tu samo da vas učine vidljivim i adekvatno prisutnim, neke su tu da vam posluže da dobijete mail potencijalnog kupca, a neke da vam urade direktnu prodaju. Sa klijentom nalazimo idelan odnos navedenog.
Svake godine potrebno je uvoditi inovacije u izgledu oglasa. Danas je važno da imate savršen vertikalni story, Facebook Canvas, po mogućnosti epizodičan video sadržaj koji uči, a ne prodaje direktno.
"Digitalne kampanje nisu samo bROI"
Iako savetujemo da se prodaja radi u svega 20% objava, prodaja je ključni momenat svake kampanje. Dizajniramo video vizuale koji su kombinacija vizuelnog rešenja i video sekvenci čime se postiže vrhunski efekat. Nakon mnogo skrolovanja, baš vaš oglas je onaj drugačiji.
Sa vama nakon svakog meseca analiziramo putem Skype call sastanka vašu kampanju. Predlažemo nove kampanje, gasimo neisplative kampanje i osluškujemo vašu publiku.