Društvena mreža na kojoj svet izgleda kao mnogo lepše i bolje mesto. A učiniti svet boljim mestom nije nimalo lako. Kako u realnosti, tako i na Instagramu. Ali, uz vrhunsku multimediju i pažljivo odabranu estetiku, promene su moguće. Kada zajedno okupimo pratioce i razvijemo brand awareness, ostvarujemo ne samo odličnu prodaju, već i veliki uticaj. A poznato je da pravi influenseri čine svet boljim mestom – i to ne samo na Instagramu!
Na rastu profila je potrebno raditi svakog dana, precizno kreiranom strategijom, pažljivo odabranom ciljnom grupom ljudi i prikladno kreiranim postovima u vašem ˝feed-u˝. Kada se ove tri stavke saberu, dobija se magična formula uspeha Instagram profila.
Praćenje trendova je danas neophodna stavka prilikom vođenja svih društvenih mreža, dok na instagramu ima poseban značaj. Gotovo uvek savetujemo da se svi profili vode ˝up to date˝ sa svim svetskim trendovima kako bi u očima publike bili relevantni i dostojni njihovog praćenja.
Kreiranje unikatnog sadržaja je nešto neizbežno. Budite originalni, moderni i što je najvažnije zanimljivi ljudima koji vas prate. Znamenita fraza ˝Panta rei˝ je idealna za prikladan opis društvenih mreža - sve teče, sve se menja. Pitanje je koliko ste spremni da prihvatite promene, a odgovor je da želite da u tome budete prvi.
"Na pitanje 'koliko ste spremni da prihvatite promene' je odgovor veoma jednostavan, budite prvi u tome. Isto je i na društvenim mrežama"
Pisanje kreativnih instagram i facebook ˝captiona˝ je prva stavka u kreiranju ozbiljne strategije za vođenje društvenih mreža. Bili dugački ili kratki, opisi foto i video materijala u sebi gotovo uvek mora da sadrži neki vid vrednosti. Kako bi vaš kontent dodatno dobio na značaju, što je veoma važno, on mora da pruži bilo kakav vid koristi vašoj publici, bez obzira da li je informacija koju pruža korisna, zanimljiva ili šaljiva.
Pre kreiranja samog profila za biznis, moramo jasno definisati ko spada u našu ciljnu grupu prema kojoj ćemo kreirati sadržaj. Na taj način ćemo postići najveći nivo efikasnosti i uz precizan i konzistentan rad ostvarujemo najviši nivo rezultata.
Jedan od glavnih trendova u instagram oglašavanju predstavlja sponsorisan ˝Insta Story˝. Direktan vid marketinga neizbežan za korisnike instagrama na kreativno iznešen način može doneti odlične rezultate. S obzirom na činjenicu da ljude nervira sve što im se nameće, mi ih moramo animirati, kako naša reklama ne bi bila samo jedna od mnogih koju će skloniti i koja će im pokvariti raspoloženje. Upravo iz tog razloga koriste se savremene, a pre svega kreativne metode kako bi naši oglasi pogodili pravo u centar.